2013. január 12., szombat

Mint minden autón itt is vannak apróságok, az előnye ennek, hogy könnyen és gyorsan megoldható a csere (máramikor) viszont az teljes mértékben igaz, hogy fillérekből "fenntartható (a fejlődés)", ahogy anno Végh László tanár úr is megmondta.

Ma úgy döntöttem beszaladok Kocsányékhoz és veszek pár apróságot, szétnézek milyen jó dolgokat lehet kapni párszáz forintért és ha úgy van akkor veszek. :) Ez így is történt viszont nem ez volt a mai nap legnagyobb meglepetése, hanem az, hogy Öcsém felkelt REGGEL! Erre szerintem a gimis évei óta nem volt példa, úgyhogy ma még valahogy ünnepelni kell eme jeles eseményt! XD Velem tartott a városba ő is, mert lottózóba kellett mennie. Na de kanyarodjunk vissza az eredeti témához, hiszen ez nem egy személyes (mi történt velem) blog, hanem a cél inkább a Körby "szervizkönyvének" vezetése.

Még nem írtam róla, de vásároltam egy felújított ventillátort (turbinát), mivel a mostani annyira csapágyas, hogy elviselhetetlen a hangja, arról nem is beszélve, hogy szerintem a motornak sincs tökéletes hűtése. (bár télen talán ez nem olyan gáz) Sajnos a ventillátor még nincs nálam, mert Nánáson van, így az eladóval tartjuk a kontaktot és szeretném egy ismerőssel elhozatni a kicsikét. Amit tudni kell róla, hogy autóban volt, de kapott egy új csapágyat, lapátot, a tetejére azt az ellenzőt és szépen meg lett tisztítva. A képek alapján nagyon jól néz ki, mintha új lenne, így remélem tökéletes lesz.

A mostani lista elég rövidre volt tervezve, ettől picit hosszabb lett, köszönhető a jó áraknak. Egy tolatólámpa kapcsolóért mentem be, amit sikerült is megvenni, így nincs több vibrálás hátul, ezenk kívül mivel fékpofákat cserélek már vettem új anyákat előre és hátra is, van egy pár porvédő gumi alulra, valamint egy tömítés szettre is beruháztunk, amibe van kipufogótorokhoz való tömítés is, így a múltkori probléma is el lesz hárítva.  Azt még nem tudom, hogy a többi tömítést kicserélem-e, de ha már van egy szett akkor azt hiszem hogy azokat is megnézem. Egyébként mindezt sikerült beszerezni 2300 Ft-ért ami szerintem vicc érte, mivel a neten csak a kapcsolót láttam ennyiért. (vagy ennyiért se) Akartam még venni benzincsövet is, de csak méteres kiszerelésben volt, így hát azt nem hoztuk el, a nagyobb gond ezzel, hogy meg sem kérdeztem, hogy mennyibe kerül, mert lehet megérte volna (cserére fog az is szorulni, de még bírja).

Később jelentkezem képekkel egy másik postban ahol már be vannak szerelve a cuccok. :)

0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!