2013. január 13., vasárnap

Tegnap ugye meséltem nektek nagyboldogan, hogy milyen cuccokat sikerült szereznem és milyen jó áron. Hát ez az öröm most derékba is tört. :( A tolatólámpa kapcsolóval indítottam a szerelést, és rögtön probléma, hogy nem stimmel a menet. Nagyon sűrű meneteset kaptam, míg nekem nem ilyen kell, hanem ritkább, nagyobb. A dolog pikantériája, hogy nem is leszek itthon ugye hétfőn, így még kicserélni sem tudom, fathert küldöm vissza hátha sikerrel jár, de valamiért azt érzem, hogy nem lesz készleten olyan amilyen nekem kell.



A csere még nehezebb is lesz, mert a menetet meghatározó kis kupakot nem tudom itthon hagyni, illetve nem is akarom mert ugye az fogja be a rugót a helyére a váltóban, na meg az akadályozza meg, hogy kosz menjen bele. Így hát lefényképeztem őket és kinyomtattam apának, hogy hátha így könnyebb lesz a csere. Meglátjuk. Szerintem inkább a pénz visszafizetés játszik itt, ha nem akkor van egy eladó kapcsolóm, ami teljesen új. Nagyon jó, hogy a lemezes mókát meg már leszereltem, így most semmilyen kapcsoló nincs. Tanulság, először szereld fel az újat és ha az működik akkor kösd át a régit az újra és örülj!

Szépen lassan gyűjtöm az új alkatrészeket, ahogy a pénz és az idő engedi, meg próbálom a legjobb forrásokat megtalálni a legolcsóbban. Legkésőbb tavasszal szépen felpakolunk mindent. Ma talán elintézésre kerül a turbinám is... vagy így, vagy úgy :) Egyébként minden más szépen működik, leszámítva a hátsó páramentesítőt, ami nem kap "delejt" valahogy... (hátul rámértem, tuti az a baj) ráadásul a kötési rajzokon nincs is feltüntetve sehol a  fogyasztó, így még ez egy jó kör lesz kideríteni melyik vezeték a ludas... De most nincs időm ezzel foglalkozni sajnos :S

0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!