2016. május 10., kedd

Gyors helyzetjelentés: Éledezünk szép csendben viszont az igazsághoz hozzátartozik, hogy sajnos úgy néz ki vennem kell egy generátort, vagy ezt felújíttatni. :( Az akkumulátor ugye előre költözött a hétvégén, de ezen felül kiderült, hogy a generátor a ludas a töltésvesztésben... legalábbis az önindító lábán és a váltóföldelésen csak a bent is mért 13,8-at mértük. Tehát nem bír más hiba lenni, csak a generátor vagy a kábel a generátortól... Időközben reméljük sikerül átnyargalni egy ninausz dobra, már ha végre a Magyar Posta segít egy kicsit és megkapom, mert a mai napon kézbesítette volna a posta ha itthon lettem volna, mivel felhívni nem tudtak, így értesítőt hagytak ami király, mert a nyomkövetést amúgy is toltam és tudtam hogy 10:26-kor itt volt, de nem adta ám le a postára, nem... inkább a logisztikai központba vitte, hogy holnap onnan ismét felvegye és megkísérelje a semmit, mert már most jeleztem személyesen a postán és telefonon is a központnak hogy ismét nem leszek itthon és elmennék én a csomagért BÁRHOVA, de ezt nem lehet!!! Majd ha ők úgy gondolják, hogy hát én hülye vagyok nem keresem a csomagot akkor lerakják egy postára és akkor mehetek érte, azaz holnap, vagy holnapután. Egyébként már a műszakihoz szükséges dolgok is beszerzés alatt állnak. :) Hamarosan jelentkezünk :)


0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!