2012. december 28., péntek


A Körby-Kaland folytatódik! Hogy ne legyen unalmas az életünk, újra probléma akadt az autóval. Bármilyen meglepő megint a kipufogó... A városba indultunk még karácsony előtt, hogy egy picit még nézelődjünk, lődörögjünk, vásárolgassunk Anitával, mikor megszólalt, hogy mi ez a furcsa hang néha. Hát mondom nem tudom, eddig én nem is vettem észre, most kezdte el csinálni. Passz. Egyre jobban csinálta (főleg akkor mikor nem adtam gázt), egyből eszembe jutottak a rossz emlékek, szinte még most is hallom azt a hangot, amikor húztam a régi kipufogóm :( Borzalom... :S 

Na mondom nyugi megnézzük mi van aztán megoldjuk. Nézem nézem, keresem a hibát, találtam is elöl egy 10-es anyát ami le volt lazulva picit. (ezt egyébként a Fórum emeleti parkolójában egy krovakészlettel pokrócon fekve a karácsonyi nyüzsgés közepén nyilván nem melósruhába, hát csodálatos lehettem)

Szóval, megtaláltam az anyát, meghúztam azt hittem ott a hiba és mindenki happy. Hát nem így lett sajnos, így úgy döntöttünk, hogy menjünk vissza az úrhoz aki csinálta pár hónappal ezelőtt a rendszert alá. A bácsi elkeserített, mert nem tudott egyből fogadni, persze nem is vártam nagyon mást, egyből nem lehet foglalkozni valakivel mikor csak úgy beesik az utcáról. Mondta, hogy délután 3-ra menjek vissza, ami azért volt rossz mert Nyíregyre készültünk, de hát meg kell várni így nem lehet leindulni. 


Visszaértünk kicsit korábban, amikor jött ki egy férfi a kipufogóstól és nézegette a kocsit... tetszett neki. Az úriember azt mondta ad érte 200-at ha eladom neki. Nos, én erre még nem voltam felkészülve és azt mondtam neki, hogy nem, mert több pénzbe volt. Így utólag belegondolva lehet, hogy oda kellett volna adni. :( De mit veszek 200-ból? Azóta egyébként egy-két autót nézegettem, dehát... olyanok is, meg már kár rágni  magam rajta és am is Körby-t csak egy van. :)


Visszatérve, ahogy kijött az úr mi mehettünk is a helyére, az aknába lementem persze én is, hogy nem értem, hogy mi baja van. Amikor láttuk, hogy hátul ahova a dobot rögzítette az a kis fül szakadt le és engedte a csövet befordulni kicsit, ami így pontosan hozzáverődött a hátsó felfüggesztéshez. (Bár idő közben korábban tudtam, hogy ahhoz verődik hozzá, csak azt nem találtam hol szakadt le és mitől, nyilván nem fértem úgy a kocsi alá)




Kb 10 perc alatt készre is vágta az Öreg, garanciális javítás még ha nem is egészen az ő munkája volt rossz, ő ehhez az alkatrészhez rögzítette anno a kipufogót. De megcsinálta. Elöl is átnézte, majd segített letolatni az aknáról. Körby úgy szól és megy mint régen és nincs kopogás. :)
Categories:

0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!