2013. július 14., vasárnap

Valamelyik nap munkából mentünk hazafelé, amikor a Péterfia utcán teszem az egyest, minden ok, majd kettő-kettő-kettő... nem veszi... akkor gyerünk három... simán bevette megyünk tovább, négy semmi, nééégy-négy-négy semmi. Mivel egy saroknyira laktunk már hazagurultunk, ránéztem, akkor láttam, hogy a váltórúdnál (egyes boltokban értsd: cicafarok) elszakadt egy gumi, ami begyűrődött a felső perem alá, így a fent lévő sebességeket nem tudtam rendesen kapcsolni.

A régi gumi a Fórum parkolójában...

A gumi másnap kicserélésre került és minden ment szépen, de a csere után rájöttem, hogy a vastagabb gyári sportkormány miatt, meg a váltószivacsom miatt nem lehet úgy használni ahogy szeretném, mert a 4. beleütközik a kormányba. Ezt elhárítandóan átszakítottam a vett gumi elejét és a golyót áthúztam az egészen, ezzel az egész sétapálca lentebb került. Egyszerű és gyors megoldás és így is volt.

Azóta csodálatosan lehet használni a váltót, nagyon pontos és szépen könnyen jár. :)

0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!