2015. május 20., szerda

Elég régen jelentkeztem már, pihent a kocsi, garázscsere is volt időközben, meg meló is... szóval nem értem rá sem a kocsira, sem blogolni, ezt be kell vallani. Egy test kábel még mindig bajos... de nem is erről szeretnék most írni Nektek, hanem az üzemanyag problémámról és annak egyik megoldásáról.

Mivel nekem A típusú dob van fent, ami sokat dob a kocsi élvezetes vezetésén, az étvágya is megnő a kocsinak, amit bírni kell üzemanyaggal. Pont ezért lett átfúvókázva a karburátorom 125/100-ra. (fő/levegő) Igen ám, de ez nem volt elegendő, ha tapostam neki, akkor bedadogott, volt hogy le is fulladt. Dugulásnak nyoma sincs, mindent átnéztünk. Ma jutottam el odáig hogy szétszedtem az egészet, sikerült szereznem egy két jó cuccot:



 Igen aki a képeket átnézte és úgy gondolja hogy a középső képen szereplő cucc meg mi az ég és mit akar ezzel ez a hülye (?) azt meg kell nyugtatnom, direkt vettem gázolajszűrőt Trabantba. Ugyanis egyik ismerősöm tanácsára csináltam egy közlekedő edény féleséget. Így ha kinyitom a benzincsapot, akkor le fog folyni ide a benzin, ez megtelik és amikor kicsit jobban taposom neki, akkor innen a karbi ki tudja kapni a benzint, ha szükséges. Ez a terv... majd kiderül hogy beválik-e. Ugyanakkor sikerült mindenféle szűrőt venne, zsír új hosszú szűrőt is ami a tankba való, mivel az ülepítőkupakom menete is el volt már nyalva így azt is cseréltem, a benzincsapba való gumi tömítést, parafa helyettesíti most már és a benzincsapba is sikerült szerezni egy új pici szűrőt. Ha ezek után nem talál le a benzin a karburátorba akkor meggyújtom, hátha úgy jobban... 



Részletekkel hamarosan jelentkezem, de valószínűleg csak szerkeszteni fogom ezt a bejegyzést. Köszönöm a figyelmet. :) Sajnos a légszűrőházam másik városban van, így annak visszacserélése még várat magára...

0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!