2013. július 10., szerda

Azt hiszem, hogy a legtöbb olvasóm magyar, vagy aki nem magyar annak innen üzenem, hogy ezeket a sorokat valószínűleg nem érti! Szóval aki magyar annak nyilván nem kell bemutatnom a jó magyar utakat. De! 

Mielőtt bárki azt hinni, hogy az egész kálváriámért csak a Közútkezelő KHT-t, KFT-t, Non-Proft akárkicsodát okolom NEM, sajnos én is bamba voltam és egy láthatatlanul, éppen szerintem Kína felé tartó csatornafedelet megcsíptem. A lyuk elég mély volt és fel is ütött egy kicsit, nem fogjátok elhinni mi tört el Körby-n? Nem a felfüggesztés, nem a felni, nem a gumi, semmi ilyen... a GYERTYAPIPA! Egyszerűen felfoghatatlan, a vég tört el, ami a pipát a gyertyához fogja... Mindez vasárnap reggel 7 órakkor Mátészalkán. Az élmény felfoghatatlan, itt szeretnék elnézést kérni minden olyan embertől, akit felkeltettem és zaklattam, ugyanakkor KÖSZÖNETET mondani... Sajnos 2 kutat, egy Tesco-t végigjárva sehol nem találtunk gyertyapipát, minden más volt, ami a gyertyához kapcsolódik, de pont az nem. Így elővettem a jó öreg szigetelőszalagot, ami mindenre megoldás és a motortakaróhoz hozzá szigetelőszalagoztam az egész pipát. Így jutottunk "haza", majd onnan mentünk a piacra, egy bontóhoz Szalkán, de semmit nem találtunk. Megannyi ismerős feküdt rá a történetre, de semmi, amikor eszébe jutott Barátnőm Apukájának, hogy van hátul egy benzines láncfűrész pipával. Nos, a próbálkozás jó volt de a pipa sajnos nem tekerős volt, hanem forrasztott, így felejtős, viszont eszünkbe jutott  a motoros háti permetező, aminek ugyan nem csavaros a gyertyája, de van hozzá "sityak" és akkor pontosan jó. Bele is tettük, ki is próbáltam, ment mind a két henger, király. Ezzel a nyugalommal voltam egész délután, amikor is indultunk vissza Debrecenbe.



Az első sarkon éreztem, hogy valami nem az igazi, a rádió szólt, de folyamatosan kattogott. Ezt még fel is tudtam volna dolgozni, de pár kilométer után vettem észre, hogy valami más is kattog... a fényváltó relém volt mint az állat... (tompított-távolsági-tompított-távolsági) :D Ha nyomtam a gázt és mentünk legalább 70-el akkor nem kattogott, csak alacsony sebességnél. Hogy hogy jutottunk le egyik városból a másikba ezt nem részletezném itt, de megjegyzem jótanácsnak, mindig legyen a csomagtartóban a tartalék Trabant mellett plusz gyertyapipa is! :D

Első dolgom volt, hogy vegyek egy másik ki is cseréltük és minden kerek lett és tökéletes. Ez volt a hétvégi pipázásunk és kalandunk, amely miatt egy festésről sajnos le kellett mondani. :S És persze megint volt némi bosszankodás, hogy akkor romlik el amikor a legjobban nem kéne, de hát ilyen Murphy...

0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!