2013. július 14., vasárnap

Még márciusban találtam ki, hogy műszerfalat szeretnék cserélni a kocsiban. A projekt elég lassan haladt, mert mindig közbejött valami, vagy tervezett, vagy nem tervezett probléma, vagy egyszerűen csak nem volt időm arra, hogy foglalkozzak vele. Elég macerás mindent lemérni, kipróbálni, kivágni, finomítani, kitalálni, hogy mi hol legyen, stb...

Ez most egy picit megváltozott és látványosabb előrelépések történtek. Vajas által múlt héten elkészült az új egyedi átfolyásmérőm, ami ugyan az első nap nagyon füstölt a rossz kábelsorrendnek köszönhetően, némi igazítással simán megy és jobbat mondok, túl is élte a zárlatos időszakot. Egyébként még jó, hogy akkor próbáltam ki mikor reggel álltam ki a kocsival a garázsból, mert így azonnal szét tudtam húzni, hogy ne égjen le az egész. :) A műtét lényege egyébként az volt, hogy az új műszerfalon, már nem volt annyi hely, hogy kényelmesen elférjen a hagyományos benzin átfolyásmérő.

A kisebb hibák javítására (pl.: Kis Körby festés, küszüb, szakállemez) már vettem festéket, amelyet most fel is fogunk szerintem használni. Ma vettünk hozzá alapozót is, amely spray formájában került beszerzésre, egyszerűen zseniális cucc. Egyenletes, gyönyörű matt felületet adott... kár rá festéket fújni :D Persze a melónak volt rossz része is a csiszolás személyében, de most már látom hogy alakul szép lassan a dolog... :P A látványterveket azért nem teszem még közzé, hogy legyen némi meglepetés is a későbbiekre. :) Majd ha készen lesz!

Jöjjenek a képek! :)












0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!