2013. március 14., csütörtök

Zene zene zene... Trabantba ez nem így van... de azért jó ha valami szól nem csak a kipufogót hallgatom. Noha ezt a postot eléggé letörve írom :( Nincs is nagyon kedvem postolni, elnézést ha rövid tömör és velős leszek. Am ez egy másik történet. Egy ideje már nem szól olyan szépen a jobb hátsó hangszóró, mondhatnám azt is, hogy recseg, pedig hangerő volt és minőség se volt tragikus a Blau hangszórókon+Pioneer fejegységen.

Szétszedtem, hogy megnézzem, akkor láttam, hogy esélytelen a dolog, mert ki van fakulva és annyira fel van keményedve az egész, hogy darabokra lehetett törni körömmel... szóval az kuka. Szerezzünk másikat... igen ám de nem nagyon van most 10k a zsebben... ment a lomok között a turkálás, mert egy halom hangszóró van itthon amit nem használunk semmire. Találtam is szépeket, be is tettük annak ellenére, hogy 6 ohm-os volt. Nem szólt szépen, mert a hangváltót kihagytuk, aztán betettem a hangváltóval fadobozba az egészet, így csomagtartóm nincs. Jött az ötlet, hogy ez így marhára nem jó, mert kalaptartó sincs... Vadásszunk hangszórót, vaterán találtam is egy marha jó Pioneer-t 230W 45W állandó teljesítmény és egy bolt söpörte volna ki a készletet csupán 4600 Ft-ért mivel utolsó pár. (Normális esetben 8500-9000 körül mozog ez a típus). Erről sajnos egyéb elfoglaltság miatt lecsúsztam, így most nem tudom mi lesz, de a mai akció után igazából lesza.... 

0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!