2013. március 14., csütörtök

Körby megint beteg. Írom ezt úgy, hogy a háttérben a használtauto.hu van nyitva. Elég volt. Nem hiszem, hogy bírom tovább... csak tudnám hogyan merre miből tovább. Kavarognak a dolgok. :(

Múlt héten hazafelé Újfehértónál azt mondta, hogy ennyi volt, 50 km/h és nem több. Arra gondoltam elment egy henger, amit tulajdonképpen a szerelő meg is erősített telefonon. Azt tanácsolták többen is hogy kezdésnek cseréljek gyertyát, mert a régi lehet hogy szar, elfáradt és az lehet a gond.

Cseréltem a kincsesládából két egyformát. Minden ok. Debrecenbe mentem vissza minden ok. Használtam ott az autót és oké volt, majd a hét második felében már gyanús volt, de ment az rendesen.

Hazafelé minden rendben, de Újfehértó után megint vissza 50-re és nem ment tovább. Egyszer észbekapott az autópálya felhajtó környékén és ismét ment, egészen a Metro-ig, mert ott piros volt a lámpa és le is állt. Sehova tovább. Szakadó jégeső, letoltuk öcsémmel, majd bementünk vásárolni. Kifelé nem akart indulni, gyújtás semmi, indítózás semmi, szivató indítás semmi, a benzinszintjelző ment felfelé más nem. Majd úgy sikerült beindítani, hogy álltam a gázon (kétlábbal) és közben indítóztam. Beröffent de beteg hangon... hazavonszoltuk magunkat beálltam a garázsba, szét volt fagyva az egész, nem fértem hozzá a táskámhoz mert a csomagtartó is befagyott, rácsaptam az ajtót és otthagytam a fenébe...

Közben az új műszerfalprojekt is csúszik, mert az eladó által megkért "szállító" emberke nem egyszerű eset. Ezt inkább le sem írom.
Categories:

0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!