2013. február 23., szombat

"Nyilván, minden a marketingen múlik." Az autóiparban (használtautó) azért ez nem pont így van, viszont szerintem fontos, hogyha van egy különleges, egyedi autónk akkor tartozzunk egy (vagy több) közösségbe, amely összefogja a márkatársakat. Különösen akkor igaz ez, ha nem a tucatautósok táborába tartozunk. Elnézést ha valakit megsértettem ezzel, nem ez a szándékom. Csupán az egyedi, különleges autók/autósok csoportjára próbáltam fókuszálni.


Trabisok csoportja egyre kisebb, viszont pont ezért talán egyre erősebb az összetartozás a kis kultuszautó tulajdonosok között. Pont ezért gondoltam azt, hogy igenis megér 205 Ft-ot nekem, hogy csatlakozzak egy weboldalhoz, ahol én is megmutathatom kisautómat.

A bejegyzés lényege, hogy közöljem veletek immáron a CarStyling.hu weboldalon is megtalálható Körby:

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=81676

Üdv
Tibi
Categories: , , , ,

0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!