2013. február 18., hétfő

Az egész talán onnan indult, hogy nagyon "trágya" volt a kocsi kinézte, értem ezt az alatt, hogy tiszta kosz volt és már nem volt jó ránézni se. A felnin alig látszódott az eredeti narancssárga szín, sajnos sok volt a meló meg minden más és így kicsit elhanyagolásra került az autó. 

A hétvégén viszont jött a jóidő és alig vártam, hogy elmehessek vele egy kútra és kicsit ápoljam szegénykét. Itt történtek a gondok és indult az egész szomorú történet. Az autómosás nagyon jól sikerült, Körby szép tiszta lett, viszont a kézi autómosóban biztos tudjátok, hogy két pisztoly van, az egyik a sterimós, a másik pedig szivacsos vagy kefés. A kefét használtam éppen (SOHATÖBBET!), amikor próbáltam a sterimós pisztoly csövébe beleakadt csövet átrángatni a kocsi másik oldalára (minél gyorsabban mert az idő ugye pénz a szó szoros értelmében). Szóval hóztam azt a vackot, és a kefe "T" alakú vége beakadt a jobb hátsó lámpabúrámba és sikeresen le is zúztam vele. A fehér index búra el is tört úgy ahogy volt gyönyörűen. :( Erről sajnos nem készült kép.

Soha nem mentem neki semminek, nem törtem össze autót, még csak meg se húztam semmit, szóval abszolút baleset és sérülésmentes vagyok/voltam, erre autómosás közben egy kefével töröm össze első járgányom... :'( Nem kicsit bántott a dolog, főleg, hogy így be is ázott, szóval gyorsan megoldást kellett találni. Régóta szemezek azonban egy lámpabúrával... Elég ritka, elég drága és alig lehet kapni.



Egy jóbarátom (Viktor) éppen Pestre ment, hát megkértem mi lenne ha beugrana a Zsombishop-hoz. Így is lett, igaz egy ismerősén keresztül (nyitvatartásnak köszönhetően), de lett végig narancssárga lámpám (!!!).

Brutálisan jól néz ki szerintem és tényleg szép, ha már kényszer volt a beruházás akkor legyen olyan amilyenre szeretném...  és 890 Ft nem volt sok érte szerintem. Gondoltam én... aztán persze jöttek a gondok megint. :) 

Levettük a régi búrát és akkor jött a para, láttam, hogy az izzók nagyon régiek és már semmi festék nincs az izzón. :S Ergó a fehér izzó a narancssárga búra mögött nem éppen piros helyzetjelzőt és féklámpát eredményez. Ez probléma volt, de nem volt mit tenni mivel éjszaka volt, vagy visszaszerelem a régit vagy hagyom úgy és másnap megoldom. Így is lett, ma meló után irány egy autóvill. cég, ahol piros LED 12V/21W féklámpa és piros LED 5W helyzetjelző beszerzése volt a cél. A srác tájékoztatott, hogy kártyával nem tudok fizetni és 10 perc és zár. Némi járdát, zebrát felgyűrve magam után szaladtam a Tescoba, hogy tudjak felvenni pénzt, ez meg is történt, majd mikor visszaértem közölte, hogy led nincs is, mert nappal nem látszódnak az olcsók, így azt már nem is forgalmazzák mert balesetveszélyes, a drágát meg nem veszik. A féklámpa projekt gyorsan a hagyományos 21W piros izzó irányába terelődött, ami volt is. Olyan bordó, hogy ilyet még nem láttam. A helyzetjelző projektet viszont akkor ott felfüggesztettem, mert amit mutatott LED hibás volt.

Hazaértem, ettem majd lementünk szereléni... :P A féklámpa nagyon jól sikerült, hihetetlen jól néz ki és igazán piros lett a piros, talán kicsit túl erős is. (Lámpánál majd törekszem nem tapicskolni a féket) Elugrottunk fénymásolni és ha már úton voltunk a Praktikerbe is, ahol jó beruházásnak tűnt a "piros 4 LED-es picit több wattos mint kéne helyzetjelző." 



Még ott a parkolóházba bedobtuk a búra alá, és sokkal biztonságosabb és szebb is mint a narancssárga helyzetjelző, ezt remélem a Rend Bátor őrei is így gondolják. Hát így lett nekem új hátsó lámpatestem... Az igazat megvallva gondolkodtam teljesen egyedi LED-es lámpa építésén, de úgy érzem picit mélyebben a pénztárcámba kellett volna kotornom a mostani 1050 Ft-os beruházás helyett. Kinek tetszik? :)



0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!