2015. március 15., vasárnap

Megvolt az év első útja, el a mosóig meg vissza, noha a mosó nem volt nyitva így ugyanolyan retkes maradt az autó azért élveztem... Már el is felejtettem mennyire hangos... ezzel kell csinálni valamit, mert 4-5 utcával arrébb is hallanak... :D És vannak ezek a fiatalemberek a kék ruhájukban...

Az indulás nem volt egyszerű... a DRL kapcsolója elpukkant (mikor máskor?), gyorsan kicseréltem a műanyag kapcsolót egy jobb fém kapcsolóra, közben nem vettem észre hogy ahogy turkáltam véletlenül kihúztam a fényszóró piros 30-as kábelét... Még jó hogy nem ért hozzá komoly dolgokhoz, csak azt vettem észre hogy gyújtáson megy a világításom és nincs is felkapcsolva. Hamar kiderült hol a hiba, ezt már csak egy kis belső takarítás követett, szépen kitakarítottam, feldobtam a jobb oldali tükröt.

Jut eszembe: TOLATÓLÁMPA! Ígértem hogy szólok néhány szót ha tudok valamit. Nos, ha a kapcsoló nincs beszerelve tökéletesen megy, tehát a Lada Szamara kapcsoló amit vettem jó. Ha betekerem a helyére úgy ahogy kaptam egy vékony alátéttel, akkor hiába teszem rükibe, nem világít a lámpa. Ha kiveszem az alátétet és úgy hajtom be a váltóba, akkor meg már nem tudok tolatást kapcsolni :( Egyelőre nem tudom mi a megoldás... lehet hogy a végéből vágni kellene mégis, de ebben a kapcsoló rudacskában van egy pici rugó... félek hogy kiesik. Még egy kicsit kísérletezek vele hátha rájövök mi lesz a jó "beállítás".

Csináltam egy pár képet a koszos kocsiról, ha jövőhéten jó idő lesz mosatás + töltés ellenőrzés (most csak 13.7 körül van világítás nélkül)




0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!