2015. február 21., szombat

Mint mindenki én is nagyon várom már a jó időt és a tavaszt, nem csak az autószeretetem miatt, amúgy is. Ilyenkor az emberek már nyüzsögnek a városban, nem bírnak magukkal, 5 fokban már láttam fagyizó fiatalokat... durva. :)


Mai nap némi Trabizással is telt, kitoltam, indítás még nem volt, benzinrendszer került tisztításra, elsősorban a tank, majd megpróbáltam leszedni a vonóhorgot, de mint semmi ez sem megy könnyen, sajnos be van rohadva az anya és forog a csavarral együtt a csomagtartó padlólemezén. Eddig nem volt dudám, ezen ügyködtem egy kicsit, illetve a műszerfal felfogatást csináltam meg mert eléggé zörgött. Az aksiról a negatív kábelt cserélnem kell, jelenleg ennek készítése folyamatban van, amit készen lesz akkor indítunk is és sanszos hogy az első út egy autómosóba fog vezetni :)


A rádió dobozával nem haladtunk mert nem várt dolgok történtek sajnos... Annyit már tudtam csinálni, hogy körbe van rajzolva amit ki kellene vágni.

0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!