2014. szeptember 18., csütörtök

Hát ha valami akkor baj az van bőven. Ugye a héten a Közlekedés Biztonság vagy mit tudom én kicsodák, fokozott ellenőrzést tartanak a káros anyag kibocsátás szempontjából. Épp ezért nem akartam kihozni a Trabit, de aztán mégis úgy döntöttem, hogy legyen. Több volt benne a benzin, Öcsémnek voltak cuccai... hát legyen!

Elmentünk vele a Plázáig, leparkoltunk elköszöntünk minden ok. Egy óra múlva megyek vissza, nem indul. Hát ezzel meg mi lett? Előtte pöcc-röff. Oké nézzünk szét... indítózik, forog, aksi bőven jó, világítás szép erős... nézzünk gyertyát. Száraz. 5 liter benzin van benne lehet eldugult? Lehet... Akkor húzzuk le a karbiról, nem tudom lehúzni mert bilincs híján kábelkötegelővel tettem fel. Don't pánik, akkor a "T" elágazásnál húzzuk szét. Széthúzom folyik a benzin. Hát ez hogy legyet? Hívtam segítséget időközben, így együtt folytattuk a vizsgálódást. (Köszi Roli!)
Öntsünk egy kis benzint a gyertyához, lecsapoltunk egy keveset, beöntöttük, forgat semmi, aztán tócsa alul. Mi a fene? Szétszedjük most már a karbinál is... Majdnem teljesen el van vágva a benzincső... hogyaza... :S

Akkor Macgyver (Nem új Apple termék... mondom a fan-oknak! :D) szóval... a szellőzős kábelt lefordítottuk épphogy elért, a T kábel felső szárát ledugóztuk a szakadt gumicső + biztosíték kombóval, majd megtörtük és megkötöttük a toronyhoz. Remek megoldás, alig veszélyes. Erre mondják gyári állapot? :D


Indítózunk semmi. Szikrát nézünk semmi. Húú hát itt valami más is van... Akkor vette észre Roli, hogy a tűzfalhoz lefogatott, fekete doboz test kábel sarujáról az anya lelazult. Okéé, akkor most a tank leszed, anya meghúz, tank vissza. Igen, mindezt a pláza mélygarázsában, úgy hogy a parkolókártyát már lecsipogtattam. :D


Ez is kész, pöcc-röff, hasítás haza! :) Ma vagy holnap veszek benzincsövet, de a fém egy picit indokolatlanul drága... :/ Lehet marad a gumi.

0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!