2014. június 13., péntek

Reggel korán keltünk, amit még meg kellett csinálni azt megcsináltam az autón és már mehettünk is a vizsgaállomásra... még a benzinkúton egy gyors nyomáspróba, majd egy heves fékezéssel elő is melegítettem a gumikat a kellő tapadáshoz... :) Kicsit szokatlan a másik után...



A vizsga gyorsan lement és már rá is "nyalták" a matricát, 2016 júniusig az utakon. :) Körby ezt némi benzin túlszívással konstatálta (mondjuk a vizsgabiztos nem zárta el a csapot) így kitoltuk majd kint röffentettük be. A végső szereléshez még egy két cuccot meg kellett venni, na meg elmentünk "pancsolni".



Szépen megy, nincsen vele semmi gond, a mai nap biztosan az integetések napja... én nem számoltam de 20-30 ember biztosan integetett :) Ami persze jól esik mert így ismerik el munkánkat... (Megannyi szívást...)

Mivel ez az utolsó nap a Devil találkozó előtt, így az ültetést már nem mertük megkockáztatni, nehogy valami belekerüljön a levesünkbe. :) Azt majd talán máskor... Viszont pont ma tudtam átvenni az új fejegységet, ami elég jó vételnek bizonyult, bár a fix helyére még nem került be, ez is csak a találkozó után lesz majd esedékes.


Akit érdekel az autó, honlap és holnapután (2014.06.14-15) megtekintheti a DEVIL tuningtalálkozón, a Vekeri-tónál.

Remélem tetszik a végső állapot :)

0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!