2013. április 1., hétfő

Elhatároztam... itt már nem lesz tél, nem érdekel akkor sem lesz tél, akárki akármit mond. Nyári, ezüst felniszett fel... :) Végre 165-ös gumikon! :) Igen nekem ez is nagy szó, mert elég volt a keskeny, magas téli billegésből :) 

Ugyanakkor miért is menne simán? Miért? Meglepődik még valaki, ha történik valami gebasz? Én már nem... már már reménykedtem hogy hát ez simán ment... mikor az utolsó felnikupakot venném le a gépről... és nem jön le... csavarlazító, zsír, rongy, fogó, 8-as kulcs (talán, vagy 10-es) de semmi... nem jön le a króm kupak. Bazinagy tanulság, sose tegyél króm kupakot a téli szettre. Egyáltalán ne tegyél kupakot... :(((

Addig meddig sikerült fatherral gyötörni azt a nyomorult gumit amíg ereszt is :S Úgyhogy most a téli szettből az egyik hátsó nyári gumimat majd meg kell csináltatni, de a kupak még mindig rajta van. Szóval happy vagyok már megint... :S Szívás hegyek. Biztos én vagyok a béna :S 

Majd egy kupakszettet venni kell mert most felemás :S  Egyébként szépen áll megint a kocsi a nyári felnin :)

Ilyet fogok majd szerezni:

0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!