2012. december 1., szombat

Mint látjátok a találkozó szó nem szerepel a címben. Nem véletlen elég vizesen tértünk haza a CC&S találkozóról. Én személy szerint nagyon jól éreztem magam, köszönöm a szervezőknek, egy élmény volt! Jó volt látni ismét márkatársakat és új embereket ismerni meg, akik rajonganak autójukért. Végre arcok is kerültek az egyes autók, fórum/facebook profilképek mögé. Viszonylag keveset beszélgettünk, mert ma meló volt nekem és hamar leléptem, de így is jó volt.



A tali a Tesco parkolóba szerveződött, zuhogó esőben, ahol a Rend (bátor) Őrei is tiszteletüket tették. Halkan jegyezném meg a legmagasabb autóval jöttek a csapatból. :) Minden rendzavarás nélkül kulturáltan beszélgettünk így ebből nem is nagyon lehetett probléma. A legtöbb autó megérkezése után elindult a kocsisor -amit gyorsan szétdaraboltak a lámpák- a Fórum Bevásárlóközpont parkolóháza felé, ahol szárazabb körülmények között folytatódott az ismerkedés és a fényképkészítés.








Átbeszéltük egymás autójának részleteit, ki mit, hogy csinál, mikor vette az autót és miket szeretne még csinálni vele, változtatni rajta. Klassz volt nekem tetszett... :) Köszönök mindent, a matricák már fent is vannak Körby-n, sajnos képet még nem készítettem róla, de eljön majd az a pillanat is. :)

Addig is nézzétek meg a találkozó további képeit ITT.

Illetve, ha van kedvetek látogassatok el a Csoport Facebook oldalára.




0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!