2014. december 5., péntek

Jobb ha mindenki lapít mint az a bizonyos dolog a fűben, persze ez sem segít már a józan emberen, aki szeret egy hobbinak élni, és ezt normális, épp ésszel teszi, mások veszélyeztetése nélkül. Mielőtt nagyon beleloholnám magam a postom kiváltó oka a következő totalcar.hu-n olvasható cikk volt:

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/12/05/csigalassuva_korlatozott_egykoros_fekrendszeru_autok

A cikk szerint az egykörös autóknak reszeltek. Nem lehet vele biztonságosan megállni, mások életét veszélyezteted és te is meghalsz. Gondolom nagyon sok veterán autós ölt meg másokat...  A legrosszabb fajtából vannak... nincs is ennél veszélyesebb ugye??? Tömegesen halnak meg itt Debrecenben is nap mint nap az OT-s autók miatt. Bár azt aláírom, az egykörös féknek hátránya, ha az az egy kör megsérül akkor nem igazán lehet vele megállni biztonságosan, míg a kétkörösnél a második kör még működik. Nagy szerencse hogy Körby kétkörös, de ez tényleg csak szerencse kérdése volt... várom hogy mi lesz a következő... egyébként a 40-el közlekedő Veteránautós hamarabb áll meg mint az 50-nel közlekedő?? Csak kérdezem... nonszensz amit CSINÁLTOK!!!!

Következmény szerintem: OT-s nem tudja átalakítani a kocsiját kétkörösre mert akkor nem kap OT minősítést, 40-el nem akar itthon megrohadni, mert tönkremegy az egész vas és nem ezért vette. Inkább elhúz majd és külföldön próbálja meg leműszakiztatni, vagy eladja és vesz egy kétkörös OT-t, esetleg tovább jár vele amíg meg nem büntetik. (Mit ártottak? Ahogy a cikkben írják tényleg "sokkal jobb" egy bi-xenon, ültetett, chiptuningos dízel Cordoba...)

0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!