2014. november 15., szombat

Sajnos kicsit fanyalogva jöttünk el a múltkor a már említett Rozsdakupacos taliról... a magazin következő száma most jelent meg. Már lassan túl is vagyok a kiolvasásán, nagy felháborodás övezte a tali utáni órákat, napokat, hogy egyes városokban nem volt semmilyen együtt gurulás, holott benne a van a progi nevében (Cruise Night Hungary), ezt a félreértést magyarázzák meg a Fiúk az újságban.



Sajnos, egyetlen egy képemet sem hozta le az újság, nyilván saját fotóssokkal dolgozhattak, így lehet hibába kattintgattam. (bár a facebook profilokat tekintve talán nem). Azért titkon bíztam benne hogy hátha készült annyira jó fotóm... pl amin az összes kocsi látszódik panoráma... Még jobban sajnálom hogy nem került a Trabicsek az újságba, de elég széles és magas színvonalú volt a felhozatal, sok szép autó volt, ezt el kell ismerni. :) Bár ha valaki nagyon kielemezgeti a Debrecenben készült 6 képet, akkor a felső képen Roli zöld trabija mellett felfedezheti az enyém részleteit is.

A héten viszont találkozunk Józsán szombaton! :)

Szerk: Még csak most publikálom ezt a cikket, éppen most értem vissza a Józsa Ködtaliról! Elég sokat gyűltünk össze, volt szerintem vagy 3-400 autó... És szerencsére gond sem volt a rendőrökkel eddig. Hamarosan jönnek a képek! :)


0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!