2014. október 28., kedd

Eddig nem igazán foglalkoztam a témával jó volt az úgy ahogy... Most picit léptem benne, adódott egy jó lehetőség, vettem egy úgynevezett "A dobot" első dobnak. Bizonyára többen ismerik a Ninausz dobot, na ez is hasonló, de nagyobb és nincs rajta fűtés lehetőség. Ez nálam nem is probléma. Általában rallyban használják ezt a dobot, nem véletlenül.

Megjött, lefestettem, ezt korábban már írtam. Majd vittem a kipufogós bácsihoz, hogy fel kellene "aplikálni" de szerelhetőre. Mondtam neki hogy lengőkar felett kellene csövezni is, de ezt nem merte sajnos bevállalni, mondván ott a fékcső meg a lengőkar mozog meg izé hozé... hát jó, ha ennyire ellenkezik, pedig belefért volna szerintem. Felpakolta amennyire tudta közel az alvázhoz, itt-ott bekopogott, de hétfőn ki lett igazítva.

Igazításra várva.

Gyerekek mintha egy másik kocsi lenne! Olyan hangja van hogy iszonyat, ugye nekem hátul van egy hegesztett dob is és sokkal jobban is megy... a 3. fokozat érezhetően hosszabb lett... sokkal dinamikusabb, tempósabb... olyannyira, hogy már meg a benzin kevés neki :) Úgyhogy most a karbit kell szétszedni és megnézni hogy miújság... (lehet csak úszó, de lehet fúvóka is)

Videóra sajnos még nem volt lehetőség... elnézést kérek mindenkitől ezért! Igyekszem majd pótolni de sajnos a hideg is beköszöntött! 

ui.: Vannak gondok a generátor, önindító környékén is, mert a bácsi talált egy sérült vezetéket, így ezt is javítani kell még mert valami felsérthette és pl töltésvisszajelzőm nincs. (Töltésem meg passz, mert még nem volt idő mérni) Jók legyetek! :)

0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!