2014. augusztus 15., péntek

Mint korábban írtam, a Devil talin fent lévő króm kupakok sajnos nem az enyémek voltak, viszont eléggé dögösnek tartottam ahhoz hogy beszerezzek egy szettet. Az akadály már csak az ára volt. Itt tennék egy kitérőt, hogy ha igazán szép Trabit szeretnél, akkor szerintem a fenntartás egyáltalán nem olcsó. Vegyél akkor inkább egy Suzukit, abba csak olaj kell meg benzin.

Hogy miért mondom ezt? Mert a kupak szettje újonnan sajnos 21.000 Ft-ot kóstál. Igen, jól olvasod, nem írtam el egy nullával. :) Hála istennek egy Wartburg hirdetésben találtam képeket, ahol a kocsin voltak ilyen króm kupakok, hát ráírtam a srácra hátha van az az összeg amiért leveszi a kocsiról. Szerencsém volt, negyed annyiba nem került és levette :) Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy nagyon nem volt tökéletes állapotban, most sem hibátlan, nem a legszebb a földön, viszont örülök neki és megérte a pénzt szerintem. Krómot hogy tisztítsunk, polírozzunk? Egy edénybe öntsünk kólát, majd vegyünk elő alufóliát, mártogassuk bele a kólába és mehet a dörzsölés a már beáztatott króm kupakokon. Majdnem minden rozsdafolt lejött. A kocsira még sajnos nem volt időm feltenni, időközben a lámpakarikák másik felét is készítik, és a lökhárítókönyökök is kapják a fényt :) A végeredményről majd lövök képet. :)


0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!