2014. augusztus 3., vasárnap

Nos, tervben volt a motortér átfújása kékre is, ami tegnap meg is történt, kiszereltem majdnem minden piros alkatrészt, már csak az ablaktörlőmotor van hátra, de ahhoz nem volt energiám. A festéshez ugyanazt a festéket használtam mint a motorhoz, viszont (!!!) fontos megjegyeznem hogy nem biztos hogy ez a legjobb választás, ugyanis úgy tűnik a graffiti festéket a benzin oldja sajnos.




Ennek ellenére teszünk egy próbát, mindig rendesen lecsöpögtetem tankolásnál a pisztoly-t, szépen át is törölgetem, a fogantyút lehet hogy fertőtlenítem is és csak úgy teszem vissza. ja nem. :)

A visszaszerelés még hátra van, talán majd a héten valamikor erre is jut idő :) Sajnálatos hír, hogy vissza kellett adnom a króm kupakokat, így most azok nélkül áll az autó a lábán, hát elég csúnya. :S

0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!