2014. június 3., kedd


Debrecenben nem lehet találni egy trailert vagy hozzá egy autót, ez biztos. Minden megtettem, mindent felforgattam hogy legyen megoldás. De tényleg. Mire végre összeállt minden közölték hogy mivel nagyon alacsonyan van a vontató autó vonóhorga ezért a trailer vége nagyon felfelé áll és így nem adják ide mert úgyse tudjuk rátenni a kocsit.  Nem rámpás hanem emelős volt a trailer és nem ért le.

Elküldött másik három kölcsönzőhöz, végigjártam a várost, ideges voltam nem kicsit hogy sehogy nem jut le ez a sz*r. (elnézést) Az egyiknél van trailer de nem adja, a másiknál éppen nincs, a harmadiknál sincs, "a fiam most kórházban van", a trailerre csak 500 kilót tehet, "a rámpásnak rossz a csörlője".


A vége az lett hogy hívtam egy autószállítót... elegem van. Többe van most már a benzin/gázolaj mint bármi más... annyit jártam utána hogy összejöjjön hogy nem igaz... sehogy... vontatni nem lehet mert nincs műszaki, szállítani nem lehet mert össze-vissza vannak a vontatási szabályok és nem tudok rajta eligazodni, hogy mennyi lehet a vontató autó súlya, mennyi lehet az összsúly, mennyi a vontatmány súlya, hány tengelye lehet a trailernek... teljesen készen vagyok... Mindenki mond mindent. Köszönöm mindenkinek aki segíteni akart és segített is! :) A kipufogó azért kicsit leért felfelé... De hála a segítőknek megmenekült! Köszi!

Körby mától nyaral. Végre. Hült helye lent látható. Azóta persze történt más is ami elég nagy gond most, de ennek semmi köze a kocsihoz. Max a garázshoz. :(





0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!