2013. augusztus 19., hétfő

Még magam sem tudom, hogy miért csinálom ezt, de sajnálom, hogy csak ott áll a garázsban... én meg szenvedek a DKV-val és már nagyok készen vagyok attól, hogy nem mehetek akkor oda amikor én akarok. Mindig várni kell valamire/valakire hogy értem jöjjön... és cipelni kell a bevásárolt motyókat is. Tudom éveken keresztül több százezren tesznek még ugyanígy rajtam kívül... mégsem halnak bele de... valahogy a jót könnyű megszokni. :(

Jelenleg hengerfejig szétkaptam a kocsit, a burkolatokat, váltót megtisztogattam amennyire tudtam, már egy réteg festék is került rájuk. Holnap ugyanitt folytatjuk, közben elkezdetem ismerősöket keresni, hogyan tudnánk a lehető legköltséghatékonyabban rendbetenni az autót.

Kell egy bontott főtengely, lehet hogy dugattyúk is, jobb és bal első kerékív (vagy javítólemez) és némi festék, valamint tisztítgatás. Meglátjuk mi lesz... persze még mindig eladó!






0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!