2013. július 25., csütörtök

A 2T-s motorok, így a Trabantok szíve talán a motor, lelke pedig az első kipufogó dob, amely biztosítja a megfelelő fojtást. Biztos emlékeztek, hogy kipufogórendszert cseréltük korábban a kocsi alatt, mert kis híjján elhagytam a hátsó dobot, nos akkor még nem cseréltünk elsőt, mert úgy láttuk, hogy még elmegy vele egy darabig. Ez a darabig most érkezett el a határához, a cső a dob csatlakozásánál, közvetlenül tört el, így alkotva csodálatos hörgő, ordibáló hangot.


1 napi keresgélés után, úgy döntöttem, hogy csak "a bácsi" marad, hiszen nagyon jó szakember és relatíve jó árajánlatot adott rá. (Sehol nincs olcsóbban még szerelés nélkül sem)

Reggel 7 órára beszéltük meg még múlt héten, hogy viszem a kocsit, ez így is történt és körülbelül fél órával a leadás után csörgött a telefonom, hogy készen van és mehetek érte. Készen is lett, minden remek és mindenki happy, csak a pénztárcám nem.  Egy pici gond azért van vele, már voltam nála, hogy igazítsunk rajta mert kopog, akkor ezt meg is tette és a kopogás 90%-a el is múlt, viszont indulásnál, főleg ha kanyarodok is még néha mindig odakoppan, így szerintem pénteken visszanézek hozzá.

Ez a videó nem adja vissza rendesen, hogy milyen hangja volt, de azért nézzétek meg :)


0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!