2013. május 5., vasárnap

Mint tudjátok az alváz nem volt a legjobb állapotban... korábban írtam, hogy a hiba kijavításra került egy zárt szelvény behegesztésével és némi lakatos munkával, festéssel stb... Az alsó rész javítgatását saját kezűleg folytatom, mert én szeretném csinálni és így sokkal gazdaságosabb is.



A kerékíveknél, doblemezeken a festék felhólyagosodott, de nem indult igazán rozsdálásnak, csak felületinek tűnik, így úgy döntöttem nincs mire várni ezt mihamarabb meg kell fogni, és a jobb hátsó kereket levettem és nekiláttam... Iszonyat rossz munka a csiszolás, nyilván ha lebontottam volna és nem a kocsin csinálom, akkor talán kényelmesebb lett volna és a festés is, erre azonban sem idő nem volt sem kedvem.



Talán két héttel ezelőtt (biztos emlékeztek) lecsiszolásra került a vezetőoldali, bal küszöb alja, most pedig megcsináltam a jobb oldalit is. Ha mind a négy keréknél végeztem azt hiszem igazán rendben lesz az autó alsó része. :)


Ezen a képen látszik a behegesztett rész is, mindenhol máshol nemrég voltak cserélve az elemek és szép állapotban vannak.


Természetesen az eljárás során minden a nullára csiszolva, aztán két réteg alapozó (most már sajnos csak fehér alapozóval tudtam dolgozni mert a szürke elfogyott), aztán két réteg festék, majd egy réteg lakk.






Ha végeztem ezzel akkor tuti szeretném az elejét megcsináltatni, hogy az átkötő ne legyen olyan csúnya, egyúttal eltüntetnénk az index alatt-feletti illesztést is és egy pár apróságot is lejavítanánk, de a tervek szerint ez már csak júniusban lehet majd.

Továbbá érdemleges megemlíteni, hogy most 6,5 litert evett a kocsi, így ezzel is elégedett voltam. Az adat vegyes használattal mérve, több várossal talán.

Ja és milyen eredményt értem el? Ilyen lettem a festés végére:




0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!