2013. június 1., szombat

Már majdnem nem is tudom, hogy hol maradtatok le, sajnos nagyon kevés időm van írni, pedig lehetne mit éppen. Most sincs csak pár percem ezért telefonról gyorsan írok egy bejegyzést képek nem nagyon lesznek, majd azokat később pótolom. Csapjunk is a közepébe, a kocsi új szelepsapkákat kapott, immáron dobókocka style az Auchan támogatásával (nem reklám). Továbbá beszerzésre kerültek kisebb nagyobb alkatrészek, motorháztető ütköző gumik, kárpitbolhák, függőcsapszeg porvédő sapkák álá bohócorr, amikkel köszönöm van is gondom, egyszerűen állandóan leesnek és elhagyom őket. Egyetlen egy helyről a jobb első, alsóról nem esik le a többiről igen, nem tudom mit rontok el, majd ha tudtok légyszi írjatok!

A régi törött antennát egy szép nagyon rádiós antenna váltotta fel, olyan 1,2 méter hosszú, így a távirányítós autó design kezd alakulni, bár némi ültetés kéne még hozzá (mint azt már olyan régen hangoztatom, dehát idő  és pénz jobb helyre is megy...) A hátsó kerék mögé végre sikerült szerezni Trabant feliratos sárvédő gumit, igaz a kerék szélesebb így nem takar teljesen, de azért nem rossz.

Legnagyobb találmányom és kivitelezésem a tolatólámpa kapcsolója, melyet nem csavaros és nem lemezes módszerrel oldottam meg, mert csak a gondom volt mindkettővel. A lemezes móka állandóan elhajolt, letört, nem nyomta meg rendesen a gombot stb... a csavarossal meg az volt a baj, hogy bár vettem kapcsolót, de a menetsűrűség és emelkedés nem olyan mint amilyen a váltóban, hanem sokkal sűrűbb, ehhez egy 2000 Ft-os adaptert kellett vna még venni, amit egy helyen találtam az ebay-en, na már most éppen megrendelhettem vna, és inkább mégis egy 400 Ft-os kivitelezés mellett döntöttem. Vásároltam villamosságis boltban "reedrelét" amelyet kábelestől melegragasztóval, pillanatragasztóval odaragasztottam a váltórúd alá az ablaktörlő motor mellé, egy darab hááát fél centi átmérőjű kör mágnest pedig a váltórúdra. Persze kisérletezgetni kell a pozíciónálással de simán és jól működik már kb 1,5 hete, amikor a váltórudat előretolom akkor ér a mágnes egy vonalba a reedrelével, ha befordítom a váltót, akkor közel is fordul hozzá, így zárva az áramkört! Hát nem csodálatos? :)

Újdonság erejével hathat még a piros LED villogóm nyákjából kiszakadt egy kábel így helyszínen történő forrasztásra lesz szükség... A belsőtér világításomhoz szükséges panelre még várok, a reedrelé már megvan ahhoz is, melyet az ajtó belsejébe fogok elhelyezni a határolóhoz.

A kipufogóm kopogása sajnos folyamatos jelenség, múlt hét pénteken nem tudott fogadni a bácsi, azt mondta menjek hétfőn, de akkor ugye én nem tudtam menni, most pénteken meg szemüveget csináltatott az volt kiírva az ajtajára, így most sem csíptem el, talán majd kedden, végülis nem tűnik vészesnek a dolog. Csak azt nem értem miért nem fogatja már oda egy ilyen bilicses sz@rral az alvázhoz a két kerékfelfüggesztés között!? :S Na mind1... indulás van... Balesetmenteset! :)

0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!