2013. január 27., vasárnap

Nos, újra itt a hétvége, természetesen egy óra szerelés megint volt kb, csak hogy érezzem én is a törődést és Körby is. Mindig van valami bütykölni való.. Kezdődött azzal, hogy a benzincső ugye elég ramaty állapotban volt, lustaságból hurcoltam is magammal már egy hete a csomagtartóban az új csövet. Tegnap gondoltam egyet és megcsináltam. Természetesen ez is érdekes volt mint minden más, mert a levett cső és a boltban kapott cső átmérője köszönő viszonyban sem voltak. Előbbi szerintem 8 vagy 10mm-es utóbbi viszont csak 6. Nagy nehezen felerőszakoltam a karbi csövére és jól odabilincseltem... Sokkal szebb és biztonságosabb így... :) Ha már ott matattam az üzemanyag rendszernél gyorsan megtisztítottam a benzinszűrőt is amennyire tudtam, na meg az ülepítő poharat is kimostam.



Pénteken Anitát kivittük Öcsémmel az állomásra, ahol ismét izgalmak vártak ránk. Ki gondolná, hogy veszélyes lehet egy parkoló!? :D Kiszálltam a kocsiból, már mentem hátrafelé, valamilyen oknál fogva nem Anita, hanem Öcsém ült mellém. Mikor kedvesem kimászott hátulról véletlenül beleakadt az ülés bal csavartakaró műanyag borításába majd kiesett a parkoló betonjára. Csak néztem néztem, aztán Anitát ez mi? Ez honnan? Ez belőled esett ki? Ez a kocsiból? :D :D Jót nevettem mikor megláttam majd "begórtam" a hátsó ülés elé és indulás. Nagy funkcionalitása nincs ennek az alkatrésznek hálisten, csupán esztétikai szempontból lehet fontos. Mint kiderült ez a műanyag korábban eltört (vagy most ezt nem tudom, nem is lényeg) így a csavart újra kellett fogatni egy műanyag darab alá. Most szépen a helyén van és stabil is. :)



Ennyi volt a tegnapi szerelgetés, igazából ennyire volt időm, kedvem energiám. Na de utaljunk vissza a címre! Hazafelé menet ha nagyobb gázt adtam vagy nagyobb sebességgel haladunk keveréket kaptunk az arcunkba, na ez nem volt olyan látványos, viszont lehetett érezni. :S Ez megint egyet jelentett azt az utálatos alkatrészt amit nem túl kényelmes szerelni és gyűlölöm... A kipufogótorok után a két összefogató csavar és a tömítés. A rendszeres olvasók tudják miről beszélek, hiszen már írtam róla és azt is, hogy ha nem muszáj nem rakom be a tömítést mert jó az úgy. Nos, most kell. Elszántam magam és kimentem, hogy megcsinálom. Nagyon meglepődtem volna ha a vásárolt tömítés illeszkedik és minden hibátlanul, gördülékenyen megy. Nem így történt, szerintem itt is valami utómunkálatról van szó, ugyanis a cső vagy 1,5 olyan átmérővel rendelkezik mint kéne. Így nem tudtam rendesen betenni a tömítést, csak ha az egyik oldalát elszakítottam :( Így meg már lehet, hogy nincs is értelme, nem tudom. Az viszont tény, hogy úgy meghúztam a csavarokat és befogadtam a csövet, hogy a "jóisten" se jön ott ki nemhogy a füst. Ezt egy gyors teszttel ki is pipáltam. :)

Hát ennyit a hétvégi szerelgetésről, ha lesz időm meg kedvem akkor még az ülésfűtés csatlakozóját megnézem, ugyanis megint széthullott és megint elcsattintotta a biztosítékot. Egyszerűen egy sz*r kínai darabtól lehet szó aminek ki van kopva a menete a két összeragasztott félkörnél... ezért esik ki a belseje :S Dehát ilyen az élet, ilyen egy Trabant. Olcsó megoldások, híg lével... vagy mi... :D

Továbbá fejlesztés alatt van a tolatólámpa kapcsolóm is, erről majd később, ha készen van. Annyit azért gyorsan elmondok róla, hogy "nyomtatott műanyagból" lesz, teljesen egyedi tervezés, kivitelezés, fejlesztés... de a részletek tényleg később :)


Legyetek jók és kitartás lassan itt a tavasz! :)

0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!