2012. november 18., vasárnap

Itt a vége. Mint tudjátok egy-két hónappal ezelőtt jelentkeztem én is egy rangosabb magazin játékára. Aki oda van a veterán, idősödő, régi, nyugati vagy akár szoc autókért annak bizonyára ismerősen cseng a Rozsdakupac szó. Igen ezek azok a fiúk, akik nem ismernek lehetetlent, régi autókat varázsolnak újjá és mások büszke autóiról cikkeznek, írnak. Egyszóval összefognak egy szép közösséget.

A magazint én is szoktam olvasni, vásárolni, mert színvonalasnak tartom. (vagy autób*zi vagyok?) Szerintem elég sokat lehet belőle tanulni és érdekel is a téma. És mások autós történeteinek olvasása is kikapcsol. Sokat nem marketingezek már, de még annyit, hogy a magazin után megjelent a TV-s sorozatuk is, melyet a 10. KGST party-n premierben nézhettünk. Hogy kritikát is írjak a második fele nem tetszett, nagyon elvont volt nekem.

A fiúk kitalálták, hogy legyen egy kis verseny és forgalom a weboldalon... Így meghirdették a "Szerepelj te is az újságban" játékot, melyre közel egy hónapig várták a jelentkezőket. Jöttek is szép számmal, a végeredmény 123 induló autó lett. Az első forduló a Facebook-on zajlott, ki tud több lájkot összegyűjteni autójára, itt a top 32-be bekerülés volt a cél. Majd ezt követte a második forduló, hála istennek (és a támogatóknak) még nekem is. Top 32 után irány a top 16 még ezt a szintet is teljesítettük, de a top 8 szinten hirtelen halál és egyenesági kiesés következett, pedig hősiesen küzdöttünk. Az ellenfél a jobb oldalon látható Zöld színű Golf volt.


Csalódott nem igazán vagyok, hiszen 123 autóból a TOP16-ba kerülni, úgy hogy MI VOLTUNK A LEGJOBB TRABANTOSOK, az egyetlen továbbjutó Trabi ezen a szinten, szerintem ez szép! Ugyanakkor a szavazatgyűjtés egy scripttel is lehetséges, de itt nem ez volt a cél, hanem, hogy közelebb hozza az autóstársadalmat, főleg régiós szinten. Ez pedig szerintem sikerült. Szerveződnek a találkozók, beszélgetnek az emberek facebook-on és úgy kapcsolatok születnek. Közben pedig elindult az információcsere lavinája. :)


Remek kezdeményezés...


0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!