2014. május 24., szombat

Egy korszak lezárult... Körby most már nem pöföghet forgalomban, még ha tudna sem, amíg a tulaja úgy nem dönt. A tulaja nem dönthet úgy még, mivel várja a zöld jelet, ami úgy tűnik már nincs nagyon messze. A cél egyértelműen DEVIL! Remélem nem csúszunk ki az időből... Csiszolás, flexelés, hegesztés, alapozás, fújás, vontatás, összeszerelés, vontatás, műszaki, Deviiiiiiil. (ha lesz persze)

Az alkatrészbeszerzés megkezdődött... 2 hete járom a bontókat és hívogatom őket telefonon... sehol sem lehet kapni bal első doblemezt, így úgy döntöttem mégsem lesz cserés, csak a torony rész, ami körül van egy lemez négyzet, ezt ki kell toldani, hogy nagyobb flekket tudjunk cserélni mint ami már korábban volt. A történet nem egyszerű de ezt sajnos így kell megoldani. Azt a bontós innen üdvözlöm aki azt mondta 2x is, hogy vegyem meg a bal doblemezért egy Trabi elejét 15 ezerért vagy egy komplett kasztnit 25 ért. Na nem. Miért tenném ha csak egy doblemez kellene belőle? Áh...


Nyíregyházán egy bontóban megláttam egy Trabantnak már nem nevezhető tárgyat. Donorautó? Kizárt. Teljesen használhatatlan, lepusztult, only váz... Egyetlen használható alkatrésze volt ez pedig az eleje. Szóltam is a srácnak, hogy ez kell. Jó áron sikerült hozzájutni, és mikor bepakoltuk a kocsiba akkor vettük csak észre, hogy a vajszínű kaszni alatt ugyanolyan zöld az elem mint Körby esetében az ezüst alatt. Legalább nem nagy darabot tépünk ki a szívéből. Ja azt már kitéptük. 

Íme a képek. Jobbos doblemez hétfőn lesz vásárolva valószínűleg délután. Valaki magyarázza el nekem miért csak jobb első doblemez van utángyártott Trabantra és bal első miért nincs???? Kedden iszonyat hajrának kéne bekövetkezni, mert szerdán jó lenne arrébb "toligálni".



Íme a szerzemény, némi felületi rozsdával, de egyáltalán nem vészes, ha ezt jól lekezeljük akkor nem lesz vele gond. :)


A kép illusztráció:



0 megjegyzés:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!