2013. március 16., szombat

Azt hiszem sose gondoltam rá, hogy van olyan Trabant, amiben nagy valószínűséggel az elektronika meg tönkre. Sajnos úgy tűnik, hogy ezzel állunk szemben. Ma ismét nekifeküdtünk a kocsinak, hogy majd megoldjuk a problémát, trafócserélgetés, gyertyák, kábelcserélgetések, kompresszió ellenőrzés, jeladó  ellenőrzés volt itt minden, de semmi nem vezetett rá arra, hogy miért nem megy az egyik henger. (a turbinához közelebbi)


Felhívtam egy jópár barátot, szerelőt, ismerőst aki már látott Trabantot, hogy mi lehet a gond és szinte mindenkinek a fekete doboz hagyta el a száját. Ne gondoljunk a repülős fekete dobozra mert az valójában piros :D "Emmeg" tényleg fekete! :D

Na de ez a vidámság ne tévesszen meg senkit... eléggé el vagyok kenődve, mert sehol nincs ilyen fekete doboz... találtam egy pár helyen "Her0inárban" és szállítani kell Pestről ráadásul a régit be kell(ene) vinni mert kötelező leadni. (Csak mondom az olcsó alkatrészekre visszatérve, hogy újonnan 24.000 Ft, felújított 8.000 Ft.) Szóval ez nem biztos, hogy járható, lehet Debrecenbe is felkeresek jópár bontót ahova szoktam járni, hátha találok. Itt nyíregyen egy autóvillamosságist ajánlottak, hogy valamilyen alternatív elektromos megoldást ő tud csinálni bele, anélkül hogy visszaalakítaná a régi hagyományos gyújtásra. Nem tudom mi lesz, holnap nyilván nekem mennem kell vissza Debrecenbe, így az elintézés is kérdéses... pihenő. Ez biztos. Érdekes lesz megint villamosra, buszra ülni, de nincs más...

Ezúton is szeretném megköszönni mindenkinek a segítséget! Jó tanácsot, ötleteket! :)

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Ezzel eddig nem dicsekedtél. Na ez az, amit nem fogsz az út szélén megjavítani, nem úgy, mint s hagyományost. :-)

Poc-OK írta...

Hat igen... utolso nap Korby nelkul :) hivott a szerelo hogy kesz :)

Poc-OK írta...

Hat igen... utolso nap Korby nelkul :) hivott a szerelo hogy kesz :)

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!